wtorek, 3 maja 2016

Retrospekcje i konkursy, czyli niespodzianka na drugie urodziny

I w końcu stało się. Rzecz niemal niemożliwa i w pewien sposób nieprawdopodobna, a już na pewno zaskakująca: Powiało Chłodem już od dwóch lat urzęduje w internecie szerząc swoje mroźne opinie. Niesamowitość i zaskoczenie skrywa się głównie w tym, że mi się chciało, że nie odpuściłam. Mimo niemal absolutnego braku wymiernych zysków (chociaż fakt, książki się przydają) czy tak bolesnym spadku liczby wyświetleń (choć w tym jest moja wina, ponieważ ostatnio bardziej dbałam o swoją pracę zarobkową, niż swoje twórcze wypociny) nie poddałam się. Brawo ja! Do pasma dalszych zaskoczeń doszedł fakt, że przyszedł do mnie człowiek i powiedział "Dam Ci książkę, zrób konkurs. Będzie fajnie na Twoje drugie urodziny". Ten wspaniały, rozrzutny człowiek to niepoprawny krzewiciel polskości i opiekun TwarzoKsiążkowego profilu Steampunk - Klimat Wieku Pary, a także jedyny odpowiedzialny za to, co dzieje się w Kuźni Opowieści, dla mnie jednak to po prostu Grześ.
Za nim o konkursie, będzie trochę prywaty.

Zaczęło się dość zwyczajnie od mojej nieokiełznanej sympatii do steampunku, lajkowania wyżej wspomnianego profilu i próby podsyłania różnych, ciekawych zdjęć. Wszystko w imię gorsetów, trybów i tego specyficznego stanu ducha, jaki osiąga się będąc fanem wiktoriańskiego scienece-fiction. I jak to bywa z ludźmi o podobnych zainteresowaniach, dość szybko, oprócz wymiany zdjęć czy informacji doszły prywatne rozmowy, więc szybko odkryliśmy, że oboje dużo czytamy (do tej pory pamiętam jak oberwało mi się za darzenie sympatią prozy Ziemiańskiego, kiedy poszło standardowe pytanie o ulubionych pisarzy), a co najważniejsze amatorsko piszemy. To ostatnie oczywiście wywołało szereg zmian związanych z rozpoczętą akcją "Napisałem. Przeczytaj. Wyraź opinie" i wymianą personalnych wypocin, co zaowocowało licznymi dyskusjami na temat szeroko pojętego pisarstwa, a także do mojej przynależności do "Pisarskiej Grupy Wsparcia" (jak ich czasem nazywam). Szczerze, nigdy tak nie cieszyłam się z negatywnych opinii o mojej twórczości i wytykania błędów, które popełniałam w konstrukcji bohaterów czy zabiegów fabularnych. I wówczas też stwierdzono, że muszę być polonistką, skoro tak bardzo czepiam się błędów językowych. Oczywiście nic bardziej mylnego.

Ponieważ, jak widać na załączonym obrazku, steampunk i historie łączą ludzi a na dodatek świętujemy drugie urodziny bloga, mamy dla Was klimatyczną książkę pełną naprawdę ciekawych informacji. Żeby ją zdobyć nie musicie odpowiadać na żadne pytania ani też wykonywać karkołomnych zadań. Wystarczy tylko polubić TwarzoKsiążkowy profil Powiało Chłodem i Klimatu Wieku Pary, jako organizatorów niniejszego konkursu, udostępnić informacje o konkursie i zostawić po sobie ślad w postaci komentarza pod niniejszym postem. Zwycięzca zostanie wybrany drogą tradycyjnego losowania z niezwykle steampunkowego kapelusza. Zainteresowanych serdecznie zapraszamy do zapoznania się z regulaminem, który znajdziecie poniżej zdjęcia.
1. Organizatorami konkursu są właścicielka bloga Powiało Chłodem oraz Steampunk - Klimat Wieku Pary.
2. Nagrodą jest nowy egzemplarz książki "Broń strzelecka XIX wieku" wydawnictwa Bellona
3. Aby wziąć udział w konkursie, należy:
  • polubić profile Powiało Chłodem i Klimatu Wieku Pary na Facebooku 
  • udostępnić w dowolny sposób informację o konkursie (na Facebooku, Google+, jak tylko chcecie)
  • potwierdzić chęć udziału w zabawie poprzez komentarz pod postem (nie zapomnijcie wspomnieć, pod jakim nickiem obserwujecie bloga, podać e-mail kontaktowy, wskazać miejsce udostępnienia informacji o konkursie) 
4. Konkurs trwa od 3 do 10 maja 2016 r.
5. Wyniki losowania zostaną ogłoszone do 3 dni od zakończenia.
6. Zwycięzca zostanie wybrany na podstawie losowania spośród zgłoszonych spełniających wyżej wymienione wymagania.
7. Zwycięzca ma 48 godzin od ogłoszenia wyników na odpowiedź na maila z podaniem adresu, na jaki ma zostać wysłana książka.
8. Gdy zwycięzca nie zgłosi się, nagroda zostaje przekazana na rzecz innego uczestnika konkursu.
9. Aby przystąpić do rozdania trzeba być osobą pełnoletnią lub posiadać zgodę rodziców lub opiekunów.
10. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 272 z późniejszymi zmianami).
11. Nagrody wysyłamy jedynie na terenie Polski.
12. Biorący udział w konkursie akceptuje powyższy regulamin.
Gratuluje wytrwałym dotrwania do końca posta i jeszcze raz przypominam o uważnym przeczytaniu regulaminu. Tym samym życzymy wszystkim powodzenie i zachęcamy do udziału w konkursie. Sobie natomiast życzę dalszych lat tworzenia bloga i godnej lepszej sprawy wytrwałości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz