niedziela, 24 stycznia 2016

Dary losu, czyli Wiedźmi Konkurs Patronacki

Witajcie wielbiciele fantastyki wszelakiej!
Jakiś czas temu mogliście przeczytać na moim TwarzoKsiążkowym profilu, że objęłam patronatem pewną wyjątkową książkę. Mowa tu oczywiście o powieści "Spalić wiedźmę" Magdaleny Kubasiewicz, której recenzję mogliście już u mnie czytać. Ale, jak to mawiają, zawsze warto zasięgnąć innych opinii, więc jeśli ja Was nie przekonałam, przeczytajcie, co mają do powiedzenia na jej temat Nocny Cień i A Safe, Warm Place With Books. Jeśli po tych wszystkich informacjach poczuliście nagłą potrzebę posiadania własnego egzemplarza "Spalić wiedźmę", ponieważ bez niej Wasze biblioteczki byłby niekompletne, mam dla Was idealne rozwiązanie. Dzięki wydawnictwu Genius Creations posiadam egzemplarze, które z chęcią oddam w Wasze ręce. By ułatwić mi wybór czytelników, do których one trafią ogłaszam

Wiedźmi Konkurs Patronacki

Do wygrania ten o to egzemplarz (a może nawet dwa) 

Zadanie, które dla Was wymyśliłam jest naprawdę proste. W komentarzu pod tym postem musicie jedynie opisać swoją ulubioną wiedźmę, czarownicę lub czarodziejkę (czy też inną kobietę parającą się magią) ze szczególnym podkreśleniem informacji za co je tak lubicie. Odpowiedzi w stylu "Tris, bo jest ruda i seksowna" też będą uwzględniane. Ale oczywiście tylko najciekawsze opisy zostaną nagrodzone. Opisanie jednej i tej samej postaci przez dwóch różnych uczestników konkursu również nie wyklucza Was z udziału, ponieważ możecie ją lubić z zupełnie odmiennych powodów. To Wasze uzasadnienie ma mnie oczarować, a nie kobieta, którą opiszecie, więc moje personalne nie będą tu brane pod uwagę, a jedynie Wasza pomysłowość, trafność i sugestywność. Za nim jednak dorwiecie się do klawiatur dokładnie przeczytajcie regulamin, który znajdziecie poniżej

Regulamin konkursu

1. Wyłącznym organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Powiało Chłodem, zaś sponsorem wydawnictwo Genius Creations.
2. Nagrodą jest jeden nowy egzemplarz powieści "Spalić wiedźmę" autorstwa Magdaleny Kubasiewicz.
3. Aby wziąć udział w konkursie, należy: 
  • być publicznym obserwatorem bloga (na blogspot, google+ lub facebooku),
  • polubić wydawnictwo Genius Creations na facebooku
  • udostępnić w dowolny sposób informację o konkursie (może być na własnym blogu, na facebooku, google+, jak tylko chcecie) 
  • potwierdzić chęć udziału w zabawie poprzez komentarz pod tym postem (nie zapomnijcie wspomnieć, pod jakim nickiem obserwujecie bloga, podać e-mail kontaktowy, wskazać miejsce udostępnienia informacji o konkursie), 
  • a także w tym samym komentarzu odpowiedzieć na zadanie konkursowe (pod postem na blogu (!) komentarze na fb czy google+ nie będą brane pod uwagę). 
4. Konkurs trwa od teraz do 31.01.2016 r. do godziny 23.59.
5. Wyniki zostaną ogłoszone w poście 03.02.2016 r. 
6. Zwycięzca zostanie wybrany na podstawie subiektywnej opinii o odpowiedzi na zadanie konkursowe i spełnieniu wyżej wymienionych wymagań.
6a. W momencie pojawienia się dwóch subiektywnie na równym poziomie podobających mi się odpowiedzi, organizatorka zastrzega sobie prawo przyznania WYRÓŻNIENIA i także nagrodzenia go egzemplarzem ww. książki.
7. Zwycięzca ma 48 godzin od ogłoszenia wyników na odpowiedź na mojego maila z prośbą o podanie adresu, na jaki ma zostać wysłana książka. 
8. Gdy zwycięzca nie zgłosi się - nagroda zostaje przekazana na rzecz innego uczestnika konkursu, którego odpowiedź również się wyróżniała. 
9. Aby przystąpić do rozdania trzeba być osobą pełnoletnią lub posiadać zgodę rodziców lub opiekunów. 
10. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 272 z późniejszymi zmianami). 
11. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski. 
12. Przystępując do rozdania akceptujesz powyższy regulamin.

I to by było na tle z mojej strony. Do dzieła i niech magia Was prowadzi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz